• چهار شنبه 19 مهر |

معرفی کالج اوسینا مجارستان

معرفی کالج اوسینا مجارستان

مجارستان یکی از زیباترین کشورهای قاره اروپا است. شاید اکثر شما فکر کنید که در بین کشورهای اروپایی، مجارستان کمترین متقاضی را برای ورود مهاجران داشته باشد اما این چنین نیست. کشور مجارستان یکی از پرطرفدارترین کشورها برای مهاجران خارجی است. سالانه افراد زیادی به قصد مهاجرت به مجارستان و تحصیل در این کشور راهی مجارستان می شوند. برای تحصیل در مجارستان باید به دنبال انتخاب بهترین کالج باشید. کالج اوسینا یکی از بهترین کالج های مجارستان است که در شهر بوداپست قرار دارد. شما دانشجویان متقاضی برای تحصیل در مجارستان می توانید اوسینا را انتخاب کنید. اما لازم است قبل از تصمیم گیری به دنبال شناخت بیشتر این کالج باشید.

فهرست مطالب

    معرفی کالج اوسینا مجارستان

    شما باید شرایط تحصیل در مجارستان و تحصیل در کالج اوسینا را به خوبی بررسی کنید و سپس به دنبال اقدامات لازم برای مهاجرت تحصیلی باشید. اوسینا یکی از بهترین کالج های تحصیلی مجارستان است. در طول چند سال گذشته، دانش آموزان بسیاری برای تحصیل در دانشگاه های مجارستان وارد کالج اوسینا شده اند. سهم دانش آموزان ایرانی نیز از این آمار چندان کم نیست. شما می توانید با تحصیل در کالج یا دانشگاه اوسینا مجارستان، به راحتی اقامت موقت این کشور را به دست آورید.

    کالج اوسینا در سال 1995 در شهر بوداپست در کشور مجارستان تاسیس شده است. با توجه به آماری که اوسینا منتشر کرده است، تاکنون بیشتر از 5 هزار دانشجو از این کالج وارد دانشگاه های معتبر کشور مجارستان شده اند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که دکتر شاهرخ میرزا حسینی در واقع اولین مدیری بود که در این کالج معتبر فعالیت می کرد. با توجه به این که اولین مدیر دانشگاه اوسینا یک ایرانی بوده است، ایشان نام ابوعلی سینا را برای این کالج انتخاب کرده است. شاید جالب باشد بدانید که سایت این کالج نیز به طور کامل به زبان فارسی به دانشجویان متقاضی ارائه می شود. شما نباید فراموش کنید که برای ورود به کالج اوسینا بوداپست لازم است حتما ویزای تحصیلی کشور مجارستان را اخذ کرده باشید. یکی از ویژگی های مهم این کالج این است که این دانشگاه آمار بسیار خوبی را از دانشجویان قبول شده در دانشگاه های پزشکی از خود به جای گذاشته است.

    معرفی کالج

    اولین مدیر کالج اوسینا یک ایرانی بوده که نام کالج را از ابوعلی سینا اتخاذ کرده است.

    رشته ها و دوره های تحصیلی

    افرادی که متقاضی ورود به اوسینا هستند باید به دنبال شناخت رشته ها و دوره های تحصیلی این کالج باشند. شما باید رشته های تحصیلی یا همان دوره های تحصیلی کالج اوسینا بوداپست را بشناسید تا بدانید با انتخاب این کالج می توانید در چه رشته هایی شرکت کنید. دانشگاه اوسینا مجارستان یکی از معدود کالج هایی است که دوره های مختلف تحصیلی را برای متقاضیان خود ارائه می کند. در ادامه به معرفی برخی از مهم ترین دوره های تحصیلی کالج اوسینا مجارستان خواهیم پرداخت.

    • پیش پزشکی
    • گروه مهندسی
    • گروه زبان انگلیسی
    • دوره های آمادگی کارشناسی ارشد
    • اقتصاد
    • آمادگی مهندسی
    • دوره های مدیریت هتلداری و جهانگردی
    • گروه زبان آلمانی
    • دوره IMAT و BMAT
    • دره های آمادگی دبیرستان سال نهم تا دوازدهم
    • NCUK Program

    دوره های ذکر شده برخی از مهم ترین دوره های تحصیلی هستند که در اوسینا به افراد متقاضی ارائه می شود. شما با انتخاب کالج اوسینا مجارستان فرصت تحصیل در این دوره ها را خواهید داشت. بد نیست بدانید دوره آمادگی پزشکی که در این کالج ارائه می شود در واقع قدیمی ترین دوره تحصیلی در این کالج است. آمادگی گروه پزشکی در این کالج در واقع معادل دوره پیش دانشگاهی در کشورمان است.

    رشته ها و دوره های تحصیلی کالج اوسینا

    بررسی امکانات کالج اوسینا بوداپست

    بد نیست حال این کالج را نظر داشتن امکانات نیز بررسی کنید و ببینید از نظر داشتن امکانات در چه وضعیتی قرار دارد. کالج اوسینا علاوه بر داشتن امکانات متعدد و پیشرفته آموزشی، امکانات رفاهی بسیار زیادی را برای دانشجویان بومی و بین المللی خود فراهم کرده است. یکی از مهم ترین امکانات ویژه ای که در اوسینا وجود دارد، خوابگاه های مجهز است که به دانشجویان ارائه می شود. در این دانشگاه چندین خوابگاه با کیفیت های مختلف وجود دارد. هر یک از این خوابگاه ها با کیفیتی که دارند هزینه ای متفاوتی را برای متقاضیان قرار داده اند. شما افراد متقاضی که قصد تحصیل در این دانشگاه یا کالج را دارید، می توانید قبل از مهاجرت به مجارستان اقدام به اجاره خوابگاه مورد نظر خود کنید. این امکان برای شما افراد متقاضی وجود دارد که خوابگاه مورد نظر خود را به مدت 1 سال اجاره کنید.

    در دانشگاه اوسینا علاوه بر وجود خوابگاه های مجهز، امکانات دیگری مانند بیمارستان شبانه روزی، رستوران و امکاناتی از این قبیل وجود دارد. در رستوران این کالج دانشجویان می توانند از 2 وعده غذایی بهره مند شوند. با توجه به اینکه آمار دانشجویان ایرانی در اوسینا بسیار بالا است، وعده های غذای ایرانی نیز به دانشجویان علاقه مند ارائه خواهند شد. شما می توانید به صورت شبانه روزی از خدمات بیمارستان تهیه شده در کالج اوسینا استفاده کنید. در این بیمارستان حتی 2 روز در هفته متخصص داخلی فعالیت خواهد کرد که شما می توانید از خدمات آن استفاده کنید. استفاده از امکانات و خدمات کالج اوسینا مختص دانشجویان بومی نیست. دانشجویان خارجی نیز می توانند به راحتی از تمامی خدمات این کالج استفاده کنند. وجود امکانات بسیار زیاد و متنوع باعث شده این کالج به عنوان یکی از بهترین کالج های مجارستان شناخته شود.

    بررسی امکانات

    هزینه های تحصیل

    افرادی که قصد تحصیل در کالج های مجارستان را دارند، سعی می کنند به خوبی شرایط تحصیل در مجارستان و کالج مقصد را بررسی کنند. برای تحصیل در اوسینا نیز باید به فاکتورهای بسیار زیادی توجه کنید. یکی از مهم ترین معیارهای تصمیم گیری برای افراد متقاضی تحصیل در کالج های مجارستان، هزینه های تحصیل است. اغلب متقاضیان علاقه مند به تحصیل در کالجی هستند که از نظر هزینه برایشان به صرفه باشد. برای بررسی هزینه های تحصیل دراوسینا نیز باید به دوره تحصیلی که انتخاب می کنید توجه کنید هر دوره تحصیلی به صورت مجزا هزینه های مشخص خواهد داشت که دانشجویان باید آن را بپردازند. در ادامه به معرفی برخی از مهم ترین هزینه های دوره های تحصیلی کالج اوسینا خواهیم پرداخت.

    دوره تحصیلیهزینه
    دوره عمومی آماده پیش پزشکی7900 یورو
    دوره آمادگی زبان انگلیسی5900 یورو
    دوره کارشناسی ارشد5900 یورو
    دوره مکمل آمادگی پیش پزشکی برای کشورهای خاص1000 یورو
    دوره های پیش دکتری5900 یورو
    آمادگی مهندسی6900 یورو
    دوره NUCK7900 یورو
    دوره مدرک بین المللی SAT6900 یورو
    آمادگی رشته های اقتصاد5900 یورو
    دبیرستان بین المللی6900 یورو

    این موارد ذکر شده هزینه های تحصیلی در برخی از مهم ترین و پرطرفدارترین دوره های تحصیلی در این دانشگاه است که متقاضیان باید برای ورود به هر دوره تحصیلی پرداخت کنند. البته هزینه های شما برای تحصیل در کالج اوسینا به همین موارد ذکر شده محدود نمی شود. دانشجویان باید برای تحصیل در اوسینا هزینه هایی مانند هزینه کتاب و جزوه های آموزشی، خدمات بیمه سلامت، کارت دانشجویی و دسترسی و خدمات اقامتی در شهر بوداپست را پرداخت کنند.

    هزینه های تحصیل در کالج اوسینا

    شرایط اخذ پذیرش کالج اوسینا

    افرادی که به دنبال فراهم کردن شرایط تحصیلی خود در کالج اوسینا هستند باید شرایط لازم را فراهم کنند. هر متقاضی نمی تواند به راحتی در دوره های تحصیلی این کالج شرکت کند بلکه باید مدارک مورد نیاز را جمع آوری کرده و برای اوسینا ارسال کند و در صورت تایید بتواند پذیرش این کالج را بگیرد. برای اخذ پذیرش لازم است شما یک سری از شرایط و مدارک را داشته باشید اما این شرایط و مدارک مورد نیاز برای تحصیل در این کالج شامل چه مواردی است؟

    • ارائه مدرک زبان مرتبط با دوره تحصیلی
    • بیمه نامه
    • ارسال فرم درخواست تکمیل شده برای برنامه های دبیرستان
    • نامه پذیرش
    • انتقال شهریه
    • تهیه پرونده و مدارک ثبت نام
    • اخذ ویزای کشور مجارستان

    زندگی در بوداپست

    بوداپست پایتخت کشور مجارستان است که به عنوان بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر در میان تمام شهرهای کشور مجارستان شناخته می شود. بوداپست در واقع مرکز فعالیت های سیاسی، اقتصادی، علمی، تجاری و صنعتی کشور مجارستان است. مسلما شرایط زندگی در پایتخت هر کشوری بهتر از شهرهای دیگر است. زندگی در مجارستان نیز در این مورد صدق می کند. شما می توانید با زندگی در بوداپست شرایط ایده آلی را تجربه کنید. شهر بوداپست پر از امکانات و جاذبه های گردشگری است. بیشتر کالج های معتبر مجارستان در شهر بوداپست وجود دارند. کالج اوسینا تنها یکی از معتبرترین کالج های این شهر است.

    شهر بوداپست یکی از شهرهای تاریخی کشور مجارستان است. این شهر با داشتن جاذبه های تاریخی توانسته توریست ها و گردشگران زیادی را به خود جذب کند. جذب سالانه گردشگران باعث شده شهر بوداپست دارای یک اقتصاد قدرتمند و فعال باشد. شهر بوداپست اکنون حدود 1760000 هزار نفر جمعیت دارد. مساحت این شهر نیز حدود 525 کیلومتر مربع است. شرایط زندگی در شهر بوداپست بسیار ایده آل است چرا که از نظر هزینه می توان این شهر را یکی از ارزان ترین شهرهای اروپا برای زندگی معرفی کرد. اغلب مردم ساکن در شهر بوداپست نیز در شرایط رفاهی بسیار ایده آلی برخوردار هستند. شما با تحصیل در کالج اوسینا می توانید به راحتی در کنار تحصیل در بازار کار بوداپست مشغول به کار شوید و برای خود درآمدی را از این طریق کسب کنید. بنابر این پیشنهاد می کنیم به راحتی از کنار این انتخاب گذر نکنید. زندگی در بوداپست یکی از بهترین انتخاب های شما مهاجران خواهد بود.

    زندگی در بوداپست

    شهر بوداپست از ارزان ترین شهرهای اروپا برای زندگی است.

    تحلیل تحصیل در کالج اوسینا

    شما باید برای تحصیل در کالج های مجارستان ابتدا به دنبال فراهم کردن شرایط خود باشید. کالج اوسینا مجارستان یکی از بهترین کالج های این کشور است. توصیه می کنیم چنانچه قصد اخذ پذیرش این کالج را دارید از یک موسسه مهاجرتی معتبر کمک بگیرید. همان طور که مطالعه کردید، تحصیل در این کالج نیاز به داشتن ویزای تحصیلی مجارستان دارد. بهتر است برای اخذ ویزای تحصیلی مجارستان به دنبال کمک گرفتن از یک موسسه مهاجرتی قابل اعتماد باشید. موسسه مهاجرتی بالدانو جزء آن دسته از موسساتی است که می تواند کمک زیادی به شما متقاضیان برای ورود به کالج اوسینا کند. بدون شک موسسه مهاجرتی بالدانو جزء مطمئن ترین و مورد اعتماد ترین موسسات کشورمان است. شما می توانید برای فراهم کردن شرایط تحصیل در مجارستان و اخذ پذیرش در اوسینا روی کمک موسسه مهاجرتی بالدانو حساب کنید. گروه مهاجرتی بالدانو دارای کارشناسان زبده و مشاوران توانمندی است که می توانند بهترین راهنمایی ها را برای تحصیل در مجارستان به شما ارائه کنند.

    آیا کالج اوسینا برای دانشجویان خوابگاه هایی در نظر گرفته است؟

    بله در کالج اوسینا برای دانشجویان خوابگاه هایی با کیفیت های متفاوت وجود دارد. هزینه هر نوع خوابگاه بسته به امکانات آن متفاوت است.