• چهار شنبه 19 مهر |

دانشگاه پاویا ایتالیا

دانشگاه پاویا ایتالیا

مهاجرت تحصیلی یکی از مهم ترین تصمیماتی است که پیش روی خود دارید. افراد بسیاری هستند که قصد دارند در دانشگاه های معتبر دنیا ادامه تحصیل دهند. قاره اروپا و کشورهای آن هر ساله مهاجران زیادی را به خود جذب می کنند. در بین این کشورها، کشور ایتالیا سهم بسیاری از آمار مهاجران تحصیلی را به خود اختصاص داده است چرا که دانشگاه های ایتالیا اغلب در فهرست معتبرترین دانشگاه های دنیا قرار گرفته اند. دانشگاه پاویا یکی از بهترین دانشگاه های ایتالیا برای تحصیل است. شما دانشجویان علاقه مند برای تحصیل در ایتالیا می توانید دانشگاه پاویا را انتخاب کنید. مسلما بدون داشتن اطلاعات نمی توان برای تحصیل در یک دانشگاه خارجی تصمیم گیری کرد. از این رو پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب با کارشناسان موسسه مهاجرتی بالدانو همراه باشید تا شناخت کافی را نسبت به دانشگاه پاویا ایتالیا به دست آورید.

فهرست مطالب

    آشنایی با شهر پاویا

    دانشجویانی که رویای مهاجرت تحصیلی به ایتالیا را در سر دارند و به دنبال گرفتن پذیرش دانشگاه پاویا هستند باید ابتدا شرایط و وضعیت زندگی در شهر پاویا را بررسی کنند و سپس به دنبال شناخت دانشگاه Pavia ایتالیا باشند. شما در مدت تحصیل خود در دانشگاه پاویا باید در شهر پاویا ساکن شوید به همین دلیل بررسی وضعیت این شهر برای زندگی اهمیت زیادی دارد. شهر پاویا در شمال ایتالیا و در جنوب منطقه لومباردی قرار دارد. این شهر به عنوان یکی از زیباترین شهرهای کشور ایتالیا نیز شناخته می شود البته بیشتر شهرهای ایتالیا دارای قدمت و آثار تاریخی فراوانی هستند به همین دلیل در تمامی فصول سال علاقمندان زیادی را به خود جذب می کنند. شهر پاویا با داشتن جاذبه های تاریخی متنوع توانسته سهم زیادی از گردشگران را به خود اختصاص دهد. همین مسئله باعث شده اقتصاد این شهر بسیار قدرتمند باشد. زمانی که یک شهر از نظر اقتصادی در وضعیت مطلوبی قرار داشته باشد می توان شرایط زندگی و رفاه مردم را در آن مناسب دانست.

    شهر پاویا نیز از نظر آب و هوایی شهر بسیار مناسبی برای مسافرت و زندگی می باشد. علاوه بر آن مردم این شهر با خونگرمی از مهمانان خود و افرادی که به عنوان مهاجر و یا دانشجو در این شهر زندگی می کنند، استقبال می کنند. پاویا با مساحت حدودی 40 کیلومتر مربع توانسته جمعیت حدود 80 هزار نفری را در خود جای دهد. بیشتر مردم در این شهر به تولید محصولات کشاورزی مثل برنج و لبنیات مشغول هستند و در همه جای این شهر نیز کارگاه های صنعتی به چشم می خورد. افرادی که قصد مهاجرت به شهر پاویا را داشته باشند، می توانند در کارگاه های این شهر مشغول به کار شوند. با توجه به شرایط ایده آل بازار کار در شهر پاویا پیشنهاد می کنیم برای مهاجرت تحصیلی به ایتالیا حتما شهر پاویا را انتخاب کنید. انتخاب دانشگاه Pavia باعث می شود شما بتوانید در کنار تحصیل به راحتی مشغول به کار شوید و برای خود درآمد کسب کنید.

    آشنایی با شهر پاویا

    معرفی دانشگاه

    دانشگاه پاویا به عنوان یکی از قدیمی ترین دانشگاه های کشور ایتالیا شناخته می شود که از گذشته های دور مورد توجه دانشجویان بین المللی قرار گرفته است. این دانشگاه زیبا با یک معماری قدیمی محل مناسبی برای تحصیل دانشجویان می باشد زیرا در این محیط دانشجویان در آرامش خاطر می توانند مشغول به تحصیل می شوند. در دانشگاه معتبر پاویا مشاهیر بزرگ و مطرحی فارغ التحصیل شده اند که همین موضوع باعث جذب بیشتر دانشجویان خارجی به این دانشگاه شده است. دانشجویان ایرانی نیز از مهم ترین علاقه مندان به حضور در این دانشگاه هستند. بیشتر از نیمی دانشجویان این دانشگاه را دانشجویان بین المللی تشکیل می دهند که از کشورهای مختلف برای تحصیل در ایتالیا به شهر پاویا آمده اند. دانشگاه پاویا در حال حاضر دارای 8 دانشکده مهم است که بیشتر رشته های مهم دنیا نیز در این دانشگاه تدریس می شود.

    یکی از مهم ترین و اصلی ترین فاکتورهای دانشگاه پاویا ایتالیا نیز همین طیف وسیع پوشش رشته های تحصیلی است. دانشجویان می توانند با بررسی شرایط حال حاضر این دانشگاه در رشته های مختلف مشغول به تحصیل شوند اما توجه داشته باشید که برای حضور در university of pavia شرایط مختلفی وجود دارد که بهتر است قبل از هر چیزی بدانید که تنها با داشتن سطح علمی بالا می توانید در دانشگاه پاویا حضور یابید. بنابراین توصیه می کنیم چنانچه قصد تحصیل در یکی از بهترین دانشگاه های ایتالیا را دارید، به دنبال اخذ پذیرش این دانشگاه باشید. تحصیل در این دانشگاه باعث می شود موفق شوید یک مدرک تحصیلی معتبر کسب کنید.

    معرفی دانشگاه پاویا ایتالیا

    دانشکده ها و رشته های تحصیلی دانشگاه پاویا

    تمامی دانشگاه های برتر دنیا از چندین دانشکده مختلف برای تحصیل دانشجویان تشکیل شده اند. در واقع در هر یک از این دانشکده ها رشته های مخصوص به خود تدریس می شوند و دانشجویان می توانند با خیالی آسوده در هر یک از رشته های موجود مشغول به تحصیل شوند. بهتر است برای تحصیل در دانشگاه پاویا با دانشکده ها و رشته های تحصیلی موجود در این دانشگاه آشنا شوید. دانشکده های مهم دانشگاه پاویا عبارتند از :

    • دانشکده علوم اجتماعی
    • دانشکده علوم انسانی
    • دانشکده زیست شناسی
    • دانشکده فیزیک
    • دانشکده پزشکی
    • دانشکده هنر و علوم انسانی
    • دانشکده تجارت و اقتصاد
    • دانشکده تکنولوژی و مهندسی

    این موارد ذکر شده برخی از مهم ترین دانشکده های دانشگاه پاویا می باشند. اما شما باید بدانید که با انتخاب دانشگاه Pavia فرصت تحصیل در چه رشته هایی برایتان فراهم است. به ادامه مطلب توجه کنید تا برخی از پرطرفدارترین و مهم ترین رشته های تحصیلی این دانشگاه را بشناسید.

    فلسفه، ریاضیات، علوم زمین، محیط زیست، فلسفه مدرن، مهندسی زیستی، موسیقی شناسی، تاریخ اروپا، میکرو الکترونیک، طراحی و مدل سازی و شبیه سازی در مهندسی، مهندسی زیستی، بیوانفورماتیک و فناوری بهداشتی، زبان ها و فرهنگ های مدرن، جهان باستان مدیترانه ای، ترجمه پزشکی، حقوق خصوصی، حقوق عمومی، عدالت کیفری و بین المللی، شیمی، علوم و فنون روانشناسی، مهندسی رایانه، مهندسی الکترونیک، مهندسی برق، ارتباطات دیجیتال، روانشناسی علوم اعصاب و داده ها، علوم بیولوژیکی، علوم حقوقی پیشگیری به ایمنی، حقوق روم و فرهنگ حقوقی اروپا، اقتصاد و مدیریت کاربردی، علوم متن ادبی، شرکت اقتصاد و قانون گذار، مدیریت بازرگانی، نوشتن پروژه ها برای هنر های تجربی و نمایشی، ادبیات اروپا، اداره کنترل و امور مالی شرکت ها جزء اصلی ترین رشته های تدریس شده در دانشگاه پاویا می باشد. دانشجویان می توانند با توجه به علاقه خود و بالا بردن کیفیت تحصیلی در تمامی رشته های نام برده شده تحصیل کنند. البته این موارد ذکر شده همه رشته های موجود دانشگاه پاویا نمی باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با کارشناسان ما در موسسه مهاجرتی بالدانو تماس حاصل فرمایید.

    دانشکده ها و رشته های تحصیلی دانشگاه پاویا

    رتبه دانشگاه پاویا

    برای شرکت در دانشگاه پاویا بهتر است وضعیت و رتبه دانشگاه پاویا را در میان برترین دانشگاه های دنیا بررسی کنید و ببینید که دانشگاه انتخابی شما در میان دانشگاه های دنیا دارای چه جایگاهی است. گفتیم که این دانشگاه یکی از بهترین دانشگاه های ایتالیا است. یکی از دلایلی که این دانشگاه در میان رتبه بندی های برتر دنیا قرار گرفته، سطح کیفیت آموزشی بالای این دانشگاه می باشد. این مسئله در فارغ التحصیلانی که پس از اتمام تحصیل خود مشغول به کار می شوند و شغل مناسب خود را پیدا می کنند، به خوبی قابل مشاهده است. در رتبه بندی های مختلف و رنکینگ های جهانی دانشگاه ها بر اساس مساحت، فارغ التحصیلان با کیفیت، سطح آموزشی، به کارگیری روش های نوین آموزشی مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرند.

    دانشگاه Pavia در حال حاضر در بین برترین رتبه بندی های دنیا قرار دارد که از مهم ترین آن ها می توانیم به رتبه بندی بهترین دانشگاه های جهان از نظر QS اشاره کنیم. طبق اعلام رتبه بندی QS رتبه دانشگاه پاویا 295 است و در میان برترین دانشگاه های کشور ایتالیا نیز رتبه 14 را به خود اختصاص داده است. university of pavia از نظر رتبه بندی اتحادیه اروپا نیز در جایگاه 500-410 دنیا قرار گرفته است. با توجه به شناخت رتبه این دانشگاه در این رتبه بندی ها می توان دانشگاه پاویا را یکی از برترین دانشگاه های اروپا نام گذاری کرد. با این اوصاف می توان اطمینان حاصل کرد که تحصیل در این دانشگاه در واقع تحصیل در یکی از معتبرترین دانشگاه های کشور ایتالیا است. پس فرصت تحصیل در این دانشگاه معتبر را به راحتی از دست ندهید.

    رتبه دانشگاه پاویا

    مدرک زبان مورد نیاز برای حضور در دانشگاه پاویا ایتالیا

    دانشجویان بین المللی برای حضور در دانشگاه پاویا ایتالیا باید مدرک زبان مورد نیاز که توسط دانشگاه اعلام می شود را تهیه کنند در غیر این صورت نمی توانند در این دانشگاه پذیرش لازم را دریافت کنند.این دانشگاه برای سنجش سطح زبان دانشجویان بین المللی یک آزمون ورودی را قرار داده است افرادی که نتوانند نمره قبولی را در این آزمون کسب کند نمی توانند ثبت نام اولیه را انجام دهند.

     دانشجویان بین المللی باید مدرک زبان ایتالیایی با سطح B2 تحت کیفیت CLIQ رابطه دانشگاه معتبر پاویا را جهت حضور خود ارائه نمایند. توجه داشته باشید که شما بدون مدرک زبان انگلیسی و یا مدرک زبان ایتالیایی نمی توانید برای پذیرش در این دانشگاه اقدام نمایید زیرا یکی از شروط اصلی برای اخذ پذیرش در دانشگاه پاویا داشتن مدرک زبان می باشد. پس سعی کنید قبل از تهیه هر مدرکی به دنبال فراهم کردن مدرک زبان مورد نیاز دانشگاه باشید.

    هزینه تحصیل در دانشگاه پاویا

    پرداخت شهریه تحصیلی در دانشگاه پاویا با توجه به انتخاب رشته ای که دانشجویان انجام می دهند، متغیر خواهد بود. در واقع در هر یک از رشته های تحصیلی کمترین میزان و بیشترین میزان شهریه وجود دارد که دانشجویان می توانند در صورت نیاز، اعمال تخفیف بر روی هزینه شهریه را درخواست کنند که این مورد با توجه به معیارها و پارامترهای خاصی از طرف دانشگاه مورد بررسی قرار می گیرد و دانشجویانی که شرایط تخفیف دهی به آن ها وجود داشته باشد، از طرف مدیریت دانشگاه برای آن ها تخفیف صورت می گیرد. کمترین هزینه تحصیل در این دانشگاه 200 یورو می باشد و بیشترین مقدار شهریه نیز در رشته های دندانپزشکی و علوم ورزشی است که به مبلغ 5 هزار یورو در سال می رسد.

     دانشجویانی که شرایط پرداخت این هزینه های تحصیلی را نداشته باشند می توانند از بورسیه های تحصیلی دانشگاه پاویا ایتالیا نیز استفاده نمایند. این دانشگاه یک بورسیه به نام EDISU به دانشجویانی که دارای وضعیت مالی نامناسبی باشند ارائه می دهد. طبق این بورسیه تحصیلی، دانشجویان از پرداخت 3 قسط هزینه از اقامت رایگان برخوردار می شوند.

    مدارک لازم جهت اخذ پذیرش

    در ابتدا لازم است بدانید برای پذیرش در دانشگاه پاویا باید در آزمون پذیرش این دانشگاه شرکت کنید و در دوره آزاد و آزمون های فرهنگ عمومی نیز شرکت کنید. در صورتی که دانشجویان بتوانند در این آزمون ورودی پذیرفته شوند، باید جهت انتخاب رشته مدارک لازم را برای این دانشگاه ارسال کنند. توجه داشته باشید که پس از جمع آوری مدارک مورد نیاز و ارسال آن ها این مدارک از طرف دانشگاه مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرند و در صورت نبودن مشکل در مدارک شما مصاحبه ای از طرف دانشگاه از طریق اسکایپ با شما انجام خواهد شد. اما مدارک ذیل باید به صورت کامل و دقیق جمع آوری شوند و پس از ترجمه به پذیرش دانشگاه پاویا ارسال شوند. این مدار شامل موارد زیر است.

    • آخرین مدرک تحصیلی به همراه ریز نمرات
    • پاسپورت معتبر با اعتبار 18 ماه
    • رزومه علمی
    • انگیزه نامه
    • توصیه نامه
    • ارائه مدرک زبان معتبر انگلیسی و ایتالیایی
    • ارائه سند مبتنی بر تمکن مالی
    • ارائه آزمایشات پزشکی

    مدارک ذکر شده از جمله مهم ترین مدارکی اند که دانشجویان باید برای اخذ پذیرش از دانشگاه Pavia ارائه کنند. تمامی این مدارک باید به صورت دقیق جمع آوری شوند و پس از ترجمه برای دانشگاه پاویا ارسال گردند. توجه داشته باشید که این موضوع بسیار حائز اهمیت است زیرا اطلاعات شما توسط افراد زبده ای مورد ارزیابی قرار می گیرند. پس بهتر است در این خصوص از یک فرد با تجربه و کاربلد کمک بگیرید.

    مشاوره تحصیل در دانشگاه پاویا

    دانشجویانی که قصد مهاجرت تحصیلی به ایتالیا را دارند باید شرایط دانشگاه پاویا را فراهم کنند و سپس به دنبال اخذ پذیرش باشند. اما شاید برای شما سوال باشد که ساده ترین راه برای اخذ پذیرش این دانشگاه کدام است؟ بهترین راه برای مهاجرت تحصیلی به ایتالیا و اخذ پذیرش university of pavia، کمک گرفتن از یک موسسه مجاز اعزام دانشجو است. کمک گرفتن از موسسه مجاز اعزام دانشجو و سپردن کارهای مربوط به اخذ پذیرش و مهاجرت به آن موسسه باعث می شود تمامی کارهای شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

    از طرفی از آن جایی که کارهای شما توسط یک تیم با تجربه و کاربلد انجام می شود، شانس زیادی برای اخذ پذیرش خواهید داشت. توصیه می کنیم به دنبال بهترین موسسه مجاز اعزام دانشجو باشید. موسسه مهاجرتی بالدانو یکی از بهترین ها برای مهاجرت تحصیلی به ایتالیا خواهد بود. اگر به فکر دریافت پذیرش دانشگاه پاویا هستید پیشنهاد می کنیم همین حالا با کارشناسان ما در مجموعه مهاجرتی بالدانو تماس بگیرید و درخواست مشاوره های تلفنی را از آن ها داشته باشید. موسسه مهاجرتی بالدانو می تواند بیشترین کمک را برای مهاجرت به ایتالیا و قبولی در این دانشگاه به شما کند.